.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خداحافظي سردار مازندراني از بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس
شمال نيوز: باوجود همه تلاش های وي که به حق باید دوران ریاست او بر بنیاد نسبت به روسای قبلی را دورانی طلایی و بی نظیر دانست، یکی دو سال گذشته به دلایل متعدد از جمله اینکه وی عملا با بنیاد
خداحافظي سردار مازندراني از بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس

"سرانجام میرمحمد باقرزاده، از ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس وداع کرد و سردار "بهمن کارگر" معاون اجتماعی نیروی انتظامی و رئیس سابق سازمان نظام وظیفه عمومی، با حفظ سمت، به ریاست این بنیاد منصوب شد."

» حمید داوودآبادی از فعالین ادبیات دفاع مقدس با درج خبر بالا در وبلاگ شخصی‌اش نوشته است: "باوجود همه تلاش های سردار باقرزاده که به حق باید دوران ریاست او بر بنیاد نسبت به روسای قبلی را دورانی طلایی و بی نظیر دانست، یکی دو سال گذشته به دلایل متعدد از جمله اینکه وی عملا با بنیاد هیچ کاری نداشت و امور جاری را به معاونینش واگذار کرده بود، همچنین نفوذ برخی جریانات، عده ای از نیروهای ارزشی و بسیجی از بنیاد کناره گیری کردند."

 وی ادامه می‌دهد: شاید بتوان عدم کارآیی و فشل بودن بنیاد طی دوسال گذشته را به موارد فوق مربوط دانست، ولی دلایل بسیاری برای نقش ناکارا و در بسیاری موارد منفی بنیاد در نشر ارزش های دفاع مقدس می توان برشمرد که مهمترین آن برگزاری جشنواره های خانوادگی، رفاقتی، سکه پراکنی های دوستانه و جایزه دادن ضربدری داوران به یکدیگر دانست که همه از حق الناس بسیاری زحمت کشان عرصه فرهنگ، ناجوانمردانه غصب می شد.

 داوودآبادی در گفتگویی که با نسیم انجام داده است هم می‌گوید: کناره‌گیری سردار باقرزاده از بنیاد حفظ آثار به علت مشغله‌های دو سال اخیرش در ستاد تفحص شهدا بود، وی از اردیبهشت 91 استعفا داده بود، انتصاب سردار کارگر به عنوان کسی که دو مسئولیت همزمان دارد موجب تضعیف کار می‌شود.

 داوودآبادی در بخش‌های دیگری از این گفتگو افزود:

 - سردار باقرزاده همزمان مسئولیت ستاد جستجوی کمیته مفقودین نیروهای مسلح را نیز بر عهده داشت. این مسأله موجب شده بود که مسئولیت ایشان بنیاد در یکی دو سال اخیر تحت‌الشعاع این قضیه قرار گرفته و عملا بنیاد فعالیت چندانی در این مدت نداشته باشد.

 - دوران مسئولیت سردار باقرزاده در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از دوران‌های طلایی بنیاد بود. فعالیت‌های کمی و کیفی بنیاد در این مدت به جز یکی دو سال اخیر افزایش چشمگیری داشت. این موفقیت نیز به دلیل ورود تیمی از بسیجی‌هایی بود که در عرصه‌های فعالیت‌های فرهنگی تجربه و فعالیت داشتند.

 - این تیم در یکی دو سال اخیر به تدریج به اعتراض به برخی رویه‌ها در بنیاد از آن کناره‌گیری کردند.

 - یکی دوسال اخیر به علت فعالیت سردار باقرزاده در ستاد تفحص شهدا، عملا مسئولیت ایشان در بنیاد به حاشیه رفته بود.

 - بنیاد نهاد کوچکی نیست و بزرگ‌ترین متولی فرهنگ دفاع مقدس در کشور است. سردار کارگر پیش از این معاونت نظام وظیفه ناجا و نیروی پرسنلی سپاه بوده است. انتصاب وی به این سمت به عنوان کسی که مسئولیت همزمان دیگری در معاونت اجتماعی ناجا دارد موجب تضعیف بنیاد می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

g. 31 مرداد 1391
سلام الان فعلا چه سمتي داره سردار ؟
نا شناس 31 مرداد 1391
خدا قوت سردار
محمد 31 مرداد 1391
سلام خدا رو شکر که گرفتنش
این آقا کاری نکرد واسه حفظ آثار تو کشور
چون جنگ رو درک نکرد
خدا سردار کارگر رو حفظ کنه انشاالله موفق بشه
عبدالله 1 شهريور 1391
ای کاش بینندگان این سایت چشاشونو کمی باز کنند تا ببینند راه اندازی اردوی راهیان نور،برگزاری مسابقات بهترین کتاب سال در زمینه ی دفاع مقدس،ایجاد و نصب یادمان برای شهدای دفاع مقدس،ازهمه مهمتر برگردوندن پیکر پاک شهدا به آغوش خانواده هاشون،ایجاد پزوهشگاه علوم انسانی در زمینه ی دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار و چاپ دائرة المعارف دفاع مقدس از جمله فعالیتهای ایشان در این چند سال میباشد.
صابری 1 شهريور 1391
کسی که یک روز جنگ را درک نکرده وفقط ادای جبهه رفته ها را در میاورده مگه میتونسته رئیس حفظ اثار باشه .زودتر از اینا باید میگرفتنش
نا شناس 1 شهريور 1391
به حق زحمت كشيد اين سردار مازندراني
نا شناس 1 شهريور 1391
سردار از کسانی بود که در زمان جنگ مسوول باز گرداندن پیکرهای شهدا از مناطقی بود که روزهای قبل در آن عملیات شده بود.ایشان علاوه برآن مسوول تعاون سپاه نیز بود. ایشان اکنون دارند همان مسوولیتی راایفا میکنند که در زمان جنگ ایفا میکردند.
........ 1 شهريور 1391
خدا قوت سردار مازنی ........
ل.ت 1 شهريور 1391
تو كه پيام ميدي مي گي كه جنگ رو درك نكرد چطور درجه سرداري بهش دادن مطمئن باش 8 سال جنگ كاملا بود
نا شناس 2 شهريور 1391
اقای مدیر سایت مگه به درجست
درجه واسه آبگرمکنه
شخصیت و لیاقت به درجه نیست
مگه همت و باکری درجه داشتن
خدا بهتون یه کم درک بده تا با درجه نسنجید
اگه نمیدونی برو بپرس این اقا تو تعاون بود یه روز جبهه نرفت
برو از یادگاران دوران دفاع که الان تو خونه نشستن بپرس که این آقا کجا بود
یاحق
یک مادر 3 شهريور 1391
شما که میگی جنگ نکرد حتما اطلاعی از وضعیت کاری ایشون نداری چرا فکر میکنی که حتما باید یکی تفنگ دستش باشه این آقا میدونی توی این چند سال چه زحمتی برای تفحص کشید میدونی چند بار با مرگ دست وپنجه نرم کرده تا من به جسد پسرم که سالها چشم انتظارش بودم برسم میدونی برای خودش نه کاخ ساخته ونه هیچی دیگه میدونی بچه هاش با مدارک عالیه بیکارن .خدا ازتون نگذره که خیلی راحت قضاوت میکنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.